Od
r. 1977 jsem Vám zaslal nespočet stručných pojednání i větších souborů
s problematikou Absolutního myšlení, obecně platných organizačních
systémů i celkové organizace nekonečného kosmu. V r. 1986 jste mi sdělili,
že podání důkazů uváděných skutečností by nebylo možné ani za velmi
mnoho let a i kdyby se spojily všechny vědecké instituce celé planety. Od té
doby jsem se od Vás dočkal jen výjimečně potvrzení přijetí písemnosti,
„výjimkou“ je Vaše reakce na mé poslední sdělení (Energie, Veličiny a
systémy Života nekonečného kosmu), cituji: Dovolte
mi, abych Vás požádal, abyste své články a informace nadále nezasílal na
ústřední adresu elektronické pošty info@cas.cz.
Máte-li konkrétní poznatky, se kterými chcete seznámit vědce, učiňte tak
prostřednictvím jednotlivých pracovišť Akademie věd ČR, jejichž seznam
… I když je
iniciativou jedince, dovolím si odpovědět všem vědcům (a nejen) AV ČR:
-
jste vrcholovou vědeckou institucí ČR se značnou vědeckou kapacitou, proto
i s jednoznačnou odpovědností k neodkladným potřebám společnosti,
které Vám již od toho r. 1977 vysvětluji. A Absolutně nové informace, tím
více informace absolutní, vyžadují zájem i odpovědný postoj vrcholné vědecké
instituce, neboť jinak je nelze prosadit („ani na lampárně“). Co myslíte,
jak lze nazvat 30 let Vašeho nezájmu: o Celkovou konstrukci Života; Absolutní
teorii relativity; Absolutní zákony Života; obecně platný organizační
systém (Induktivní organizaci), kterým je organizován jakýkoliv vývojový
děj od Celkové konstrukce Života nekonečného kosmu až po organizaci Sluneční
soustavy, našeho mozku, naší buňky i celého těla, kosmicky Dospělou
organizaci společnosti atd. Není na mně někoho soudit, jen konstatuji, že
žijeme v kosmické zkoušce Dospělosti. Je analogická k maturitní
zkoušce, rozdíl je v tom, že každý odpovídáme veškerou svou činností:
co kdo učinil, neučinil a měl učinit pro společnost ve své funkci -
pochopitelně s ohledem na neodkladné potřeby pro naši současnost.
Hodnotit bude Život svými institucemi, které uplatňuje při přiblížení
se civilizace ke své závěrečné fázi Nedospělého vývoje
-
dospěním do této fáze dlouhodobější dynamizací v primitivních podmínkách
kvantitativní organizace ohrožujeme planetární život. Přitom stereotypy myšlení
již dlouho připomínáme věčného studenta – stejně jako on, ani my nezvládáme
dotvořit studium ve svém oboru, kterým pro civilizaci je Život,
tj. nezvládáme pochopit: co ten Život je, čím je řízen, jak dlouho ještě
může snášet ty naše Nedospělé a tím i neodpovědné hrátky bez odvahy a
ochoty pronikat do absolutní problematiky prostřednictvím Absolutních zákonů
Života. Nebo myslíte, že Život pro nás učiní výjimku a řekne si, že
my na planetě Zemi jsme „smolaři“, planeta se nám ohřívá a my chudáčci
za to vlastně ani nemůžeme? Tak tedy v tom Životě, který v celém
nekonečném kosmu vytváří jediný celek řízený obecným uplatněním
Absolutních zákonů, to „nefunguje“. Samozřejmě znáte pravidla evoluce:
to slabé, nepřizpůsobivé a líné prostě umírá. A výjimečnost naší
současnosti? Naše civilizace jako jediný celek dospěla do vrcholné
fáze Nedospělého vývoje. To co se týkalo dříve jiných v dílčích dějích,
dnes se týká přímo nás, a to celé civilizace, celé planety – „společně
jsme trosečníky kosmu na lodi, která již má hodně trhlin“. Ano, Život
dnes od nás žádá Dotvořit svá poznání, představy a kvalitu myšlení
do kosmicky Dospělých kvalit, tj. do Absolutních úrovní. Prostředkem
je vrcholná metoda myšlení, Metoda III°, jež je kvalitativní nadstavbou
současné metody experimentu, Metody II° s řádově nižšími možnostmi
bádání:
… svou neschopností absolutního
nadhledu, absolutního hodnocení, je nahodilé experimentování omezeno jen na
dílčí pozorování přírodních jevů bez možnosti proniknutí do
vlastní organizace absolutních systémů Života, tedy bez možnosti pochopit
podstatu organizace byť dílčího celku Života, tím méně jeho celkovou
organizaci ve třech funkčně samostatných prostorech, vždy s fází Dospělou
a Nedospělou. Důsledkem omezených možností experimentu je např. i Vaše
neschopnost: pochopit podstatu stárnutí člověka a možnost jeho omlazení s významem
vratné změny (akumulace vody v mitochondriích resp. její vytlačení),
neschopnost pochopit podstatu zvláště Tvůrčího myšlení s jeho
dominantní soustavou (Nositel vývoje tvořený dvěma hlavními prvky: paměť
– Duše člověka), přímo absurdní i naivní současně je hypotéza Velkého
třesku založená na mylné interpretaci příčiny červeného posuvu v záření
vzdálených galaxií: je dílem akumulace energie v záření EMG
(elektricko-magneticko gravitační vlnění) s konstrukcí Nositele vývoje,
a to při srážkách s mezihvězdnou hmotou na dráze od statického
zdroje k nám. Ovšem chybí Vám znalost existence celého Duchovního
prostoru s významem Nositele vývoje Života, uplatnění Energetického
prázdna, dominantní úloha Kosmického vědomí, vznik a stabilizační funkce
skeletu Duchovního prostoru z hmot MI, MII, stabilizující veškerou
viditelnou hmotu kosmu, přeměna hmoty MIII na elementární částice, způsob
vyvržení těchto částic v obrovských mracích vybavených k realizaci
zákonitého vývoje Hmotného prostoru, tedy zvláště zákonitého vývoje
Sluneční soustavy, chybí Vám podstata Kvasaru, fáze Nedospělého a Tvůrčího
vývoje Sluneční soustavy na třech základních stupních, z nichž ten
poslední Tvůrčí úsek máme neprodleně zahájit. A pro ten Vám chybí,
vrcholová metoda myšlení, představy absolutních možností Života, znalost
podmínek, ale zejména prostředek překonání rychlosti světla, znalost Tvůrčí
podstaty nadsvětelného prostoru, uplatnění Energetického prázdna na dvakrát
třech opačných stupních (rozhodující funkce v 6-ti zásadních krocích zákonitého
vývoje Života, z nichž ani jediný nemůžete experimentem dokázat, tím
méně objevit) – chybí Vám Absolutní zákony Života, funkční
charakteristiky s významem rozhodujících prostředků kvalitativních důkazů
atd. atd. Ve výrobních systémech se absolutní omezení Metody II° projevuje
výhradní vazbou na absolutně Nedospělé, tj. kvantitativní systémy (všechny
současné) bez možnosti nejmenšího přiblížení se k podstatě
absolutní organizace: důsledně plnohodnotné uplatnění kvality hmoty v základní
organizaci systému. Naopak Nedospělé představy
Vás strhávají ke stálému experimentování v Nedospělé problematice,
kde právě Nedospělost má nekonečné možnosti něco napravovat. Žel, Život
nám dnes svými absolutními zákony nepřikazuje napravovat nenapravitelné,
ale odhalovat a rozvíjet absolutní prostředky Života, neboť bez nich
nelze zachovat existenci civilizace, vyřešit současné rozpory, pokračovat v
exponenciální dynamizaci civilizace aniž bychom sami sebe nezničili. Je
třeba se zamyslet nad účelností mnoha grantů, naše potřeby dnes jsou
absolutní, naší životní nutností je: pochopit Život v jeho jediné
konstrukci vyplňující nekonečný prostor a organizovaný na podkladě všesměrného
uplatnění svých Absolutních zákonů ve třech funkčně samostatných
prostorech - v Duchovním, v Hmotném podsvětelném a nadsvětelném
…
každý Dospělý vývojový děj se uskutečňuje ve dvou opačných kategoriích:
v Nedospělé buduje skelet, aby jeho dostavěním se vytvořily podmínky k zažehnutí
absolutní Tvůrčí práce, tj. činnosti nejen bez potřeby dodávání
jakékoliv energie zvenčí, ale i produkující dvě energie - energii akce a
reakce. Přitom tyto energie nebyly vytvořeny „z ničeho“, ale podmínkami
Tvůrčí práce, přičemž energie reakce „zadarmo“ staví svůj skelet a
systém posouvá do vyšších kvalitativních úrovní organizace. A právě
existence absolutní Tvůrčí práce, jediný prostředek k vyřešení
všech současných rozporů, musí být tou rozhodující inspirací pro vědu:
Zákony zachování platí jen pro současné (kvantitativní) systémy,
čímž popisují jejich nepatrné možnosti, jež z pohledu našich
neodkladných potřeb jsou absolutně propastné! Vás by měla tato skutečnost
nabudit k absolutně nové motivaci – zvláště jestliže základ pro veškeré
budoucí počínání civilizace je již dotvořen (viz mé www). Vaším úkolem
je studovat, rozvíjet, realizovat
…
opakuji, vyřešení všech současných rozporů, vytvoření podmínek pro
trvalou existenci civilizace je možné jen rozvíjením systémů absolutně Tvůrčích,
jejichž absolutní funkční možnosti Vám teprve dovolí pochopit, jak
primitivní jsou ty současné systémy (tedy kvantitativní nedovolující
uplatnit kvalitativní podstatu svých funkčních prvků):
vědecké, výrobní, dopravní, aby primitivnost kvantitativní
organizace vrcholila v degradujícím působení moci
-
pro vědu výše uvedené tedy znamená jediné: pochopit Celkovou organizaci Života,
obecné uplatnění Absolutních zákonů Života, Absolutní teorii relativity,
obecné uplatnění Induktivních soustav, tvůrčí možnosti mechanické
Induktivní soustavy (Impulsního motoru), neodkladnost Dospělé organizace
společnosti … a teprve na podkladě těchto poznání, dotvářených v celospolečenské
diskusi, se stát „motorem“ společnosti k rozvíjení absolutních systémů
…, které teprve mají funkční možnosti a výkony k vyřešení současných
rozporů, tedy i energii k Dotvoření společnosti vývojovým skokem do
kosmické Dospělosti – tak, jak Život svými Absolutními zákony dnes již
od nás přímo nekompromisně žádá.
Závěr:
Co tedy je podstatou novosti všech těch systémů, vrcholných možností
absolutní organizace, která teprve má výkony nutné pro trvalou existenci
civilizace? Opakuji: je
jí plnohodnotnost uplatnění kvalitativní podstaty funkčních prvků každé
soustavy ve všech oborech, jež pracovní činnost systému přesouvá z dosavadních
pracovních prostorů Vnějších do VNITŘNÍCH. Jak prosté i jednoznačné.
Stejně jednoznačný je i úkol pro současnou vědu: pochopit velkolepost Života
v jeho absolutní organizaci, rozpracovávat absolutní systémy a stát se
propagátorem absolutních možností Života, které teprve současné tápání
a trápení může přivést k plnohodnotnému vývoji. A teprve ten
se může stále urychlovat a nakonec,
vývojovým skokem Dotvořit do
absolutních úrovní, do absolutní Dospělosti civilizace! Ano, úkolem pro
současnost je rozvíjet absolutní organizační systémy - systémy PLNOHODNOTNÉHO
UPLATNĚNÍ KVLITATIVNÍ PODSTATY funkčních prvků! To je neodkladný cíl,
který Život předurčil splnit současným generacím, a to ve všech oborech
lidského konání. Proto prvotním úkolem vědy je prostudovat Metodu III°,
prostudovat Celkovou organizaci kosmu, její zákonitý vývoj při všesměrném
uplatnění Absolutních zákonů Života. Všechny základní informace jsou na
http://kosmicke-mysleni.wz.cz; http://www.bristle.cz/kosmickemysleni/,
přičemž všechno důležité nabízím přiblížit přednáškami – viz Sylabus
přednášek! A úkoly
studia absolutních souvislostí jsou pro všechny vědní obory, neboť
absolutní problematiku v budoucnu musí alespoň v jednodušších
souvislostech pochopit každý člověk, který se chce stát plnohodnotným
funkčním prvkem společnosti s právem ke svému prospěchu užívat
vrcholných možností Života! Jsou VELKOLEPÉ: člověku umožní neuvěřitelně
bohatou cyklickou existenci v kosmicky dospělých prostředích, tj. žít
stovky let ve stálé mladosti při opakované nápravě všech neduhů z podsvětelné
existence – v absolutně Tvůrčím prostředí nadsvětelného prostoru,
za současné možnosti přepravy i do jiných galaxií! Ti lidé z jiných
světů jsou již dlouho mezi námi, jsou členy institucí Života, které
budou rozhodovat o výsledku naší Kosmické zkoušky dospělosti. Pro nepoučitelné
ve vyšších funkcích to bude verdikt: Neprospěl.
Vědeckou
disciplinou je i politické řízení společnosti. Jelikož však politikové uplatňují
moc, mají i největší odpovědnost za rozvíjení absolutní problematiky. Tímto
tedy opět vybízím všechny, kteří se jakkoliv spolupodílejí na řízení
společnosti (vědce, politiky, novináře, justici) k aktivní podpoře
rozvíjení této absolutní problematiky, zahájení celospolečenské diskuse.
I tuto výzvu, prosím, považujte za mé plnění funkce Konzultant civilizace,
tedy s významem informací, na jejichž podkladě bude jednou hodnocena Vaše
současná činnost! Dovoluji si poznamenat, že ČR má nejlepší podmínky jít
příkladem ostatním státům planety – tím větší je odpovědnost všech
ve vysokých funkcích. Konstatuji, že již dlouho máme diskutovat o úplně něčem
jiném, než jsou raketové základny.
Ing. Zdeněk Hanák, Konzultant civilizace
V Brně,
2. března 2007
http://kosmicke-mysleni.wz.cz; http://www.bristle.cz/kosmickemysleni/
PS.
I když si vážím vědomostí, práce a umu mnoha lidí, nemohu si odpustit
alespoň jednu škodolibost: „Vážení, řešení současných rozporů a další
vývoj civilizace si představujete asi tak, jak Hurvínek válku“! Dnes již
nemáme s nikým bojovat, jen vysvětlovat, diskutovat o nekonečných možnostech
Života. Absolutní funkční systémy mají totiž řádově vyšší funkční
možnosti a výkony, než současné a mohou být velmi štědré, žel jen PRO
KOSMICKY DOSPĚLÉ!